Структура навчального року

НАКАЗ

31 серпня 2023 року № _______

Про режим роботи школи в 2023-2024 навчальному році

Відповідно до статей 15, 16 Закону України « Про загальну середню освіту» на виконання рішення педагогічної ради № 1 від 30.08.2023 р. та для чіткої організації праці вчителів, учнів та технічного персоналу

НАКАЗУЮ:

1. Встановити у ліцеї п’ятиденний робочий тиждень з 1 вересня 2023 року.

2. Встановити єдиний режим роботи для учнів з 9:00 год. та графік допуску здобувачів освіти (розклад дзвінків та графік додається)

3. Встановити перед початком навчальних занять за 5 хв. попередній дзвінок.

4. Встановити додатковий дзвінок за 1 хв. перед початком кожного уроку.

5. Класним керівникам та вчителям під час перерв чергувати і забезпечувати дисципліну учнів, а також нести відповідальність за поведінку дітей на всіх перервах. Графік чергування вчителів (додається).

6. Встановити режим роботи навчального закладу для технічного персоналу з 8:00 год. по 20:00 год.

7. Встановити режим роботи навчального закладу для педагогічного персоналу з 8:00 год. по 19:20 год.

8. Встановити час роботи сторожа з 20:00 год. по 8:00 год.

9. Затвердити навчальний графік роботи ліцею: (графік додається)

10. Навчальний рік в Тутовицькому ліцеї розпочинається з 01 вересня 2023 року і закінчується 10 червня 2024 року підсумковим оцінюванням навчальних досягнень учнів усіх класів та державною підсумковою атестацією випускників початкової та основної школи.

11. Навчальні заняття організовуються за семестровою системою.

Структура навчального року

1 семестр 01.09.2023 р. 29.12.2023 р.
2 семестр 22.01.2024 р. 10.06.2024 р.

Канікули

1. Осінні – з 21.10.2023 р. до 31.10.2023 р.

2. Зимові – з 30.12.2024 р. по 21.01.2024 р.

3. Додаткові канікули для учнів 1-го класу провести з 15.02.2024р. по 21.02.2024 р.

4. Весняні – з 30.03.2024 р. по 07.03.2024 р.

5. Літні – з дня закінчення навчального року:10 червня 2024 р. по 31 серпня 2024 р.

12. Навчальні заняття в усіх класах завершити 10.06.2024 року. Навчальні екскурсії у 1- 4 класах, навчальні екскурсії та навчальна практика у 5 – 8-х класах проводяться під час зимових та весняних канікул відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 06.02.2008 р. № 1/9-61 «Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу під час проведення навчальних екскурсій та навчальної практики учнів загальноосвітніх навчальних закладів».

Здобувачі освіти 4-го, 9-го та 11-го класів складатимуть ДПА за окремим графіком: 4 клас – травень, 9 клас – з 1 по 14 червня, 11 клас – 21 травня – 16 червня (додаткова сесія - липень).

13. Не допускати внесення до основного розкладу факультативів, індивідуальних, групових занять та консультацій понад граничного допустиме навчальне навантаження.

14. Забезпечити оптимальне співвідношення навчального навантаження протягом тижня, а також правильне чергування протягом дня, тижня предметів природничо-математичного, гуманітарного циклу з уроками музики, образотворчого мистецтва, трудового навчання, фізичної культури.

15. З метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (СОVID-19) у навчальному 2023-2024 році, відповідно статті № 50 Постанови МОЗ від 22 серпня 2020 року «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-19) забезпечити виконання протиепідемічних заходів.

16. Заступнику директора з виховної роботи Бабенко О.В. та завгоспу школи Якименко О.М.:

16.1. Забезпечити проведення роз'яснювальної роботи з персоналом та учнями щодо індивідуальних заходів профілактики та реагування на виявлення симптомів коронавірусної хвороби (СОVID-19) серед персоналу або учнів, а саме:

• розробити алгоритми дій на випадок надзвичайної ситуації, пов'язаною з реєстрацією випадків захворювання на коронавірусну хворобу (СОVID-19) серед учнів та працівників;

• не допускати до роботи персонал, визначений таким, який потребує самоізоляції відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров'я;

• провести інструктаж для працівників щодо запобігання поширенню коронавірусної інфекції (СОVID-19), дотримання правил респіраторної гігієни та протиепідемічних заходів;

• допуск до роботи персоналу школи здійснювати за умов використання засобів індивідуального захисту (респіратора, захисного щитка або маски, в тому числі виготовленої самостійно) після проведення термометрії безконтактним термометром;

• у разі виявлення співробітника з підвищеною температурою тіла понад 37,2 °C або із ознаками гострого респіраторного захворювання не допускати до роботи з рекомендаціями звернутись за медичною допомогою до сімейного лікаря;

• при появі підвищеної температури тіла понад 37,2 °C або ознак гострого респіраторного захворювання вдома, співробітник повідомляє директора школи та не виходить на роботу, одночасно звертаючись за медичною допомогою;

• усіх працівників школи забезпечити засобами індивідуального захисту із розрахунку 1 захисна маска на 3 години роботи. Засоби індивідуального захисту мають бути в наявності із розрахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на 1 робочу зміну - безпосередньо на робочому місці працівника;

17. Завгоспу школи Якименко О.М. забезпечити:

• організацію централізованого збору використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами, з подальшою утилізацією згідно з укладеними угодами на вивіз твердих побутових відходів;

• проведення навчання працівників щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації, контроль за виконанням цих вимог;

· медичні пункти закладу необхідними засобами та обладнанням (безконтактними термометрами, дезінфекційними, в тому числі антисептичними засобами для обробки рук, засобами особистої гігієни та індивідуального захисту);

• необхідні умови для дотриманням працівниками правил особистої гігієни (рукомийники, мило рідке, паперові рушники (або електросушарки для рук), антисептичні засоби для обробки рук тощо).

17.1. На всіх входах до ліцею організовувати місця для обробки рук антисептичними засобами. Місця для обробки рук позначити яскравим вказівником про правила та необхідність дезінфекції рук (банер, наклейка, тощо).

17.2. Забезпечити раціональне використання запасних виходів з ліцею, використання розмітки на підлозі, що полегшує організацію двостороннього руху коридорами, виокремлення зон переміщення для різних вікових категорій здобувачів освіти.

17.3. У санітарних кімнатах забезпечити наявність рідкого мила та паперових рушників (або електросушарок для рук). Заборонити використання багаторазових рушників.

17.4. Забезпечити після проведення занять у кінці робочого дня очищення і дезінфекцію поверхонь (в тому числі дверних ручок, столів, місць для сидіння, перил, тощо).

17.5. Контролювати після кожного навчального заняття провітрювання впродовж не менше 10 хвилин. При провітрюванні слід забезпечити безпеку дітей шляхом встановлення замків та фізичних обмежувачів на вікна.

17.6. Розробити графік харчування здобувачів освіти з розрахунком максимальної кількості учнів, які можуть одночасно отримувати (на лінії роздачі) та вживати їжу, не порушуючи фізичної дистанції 1 метр.

17.7. Організувати питний режим здобувача освіти з допомогою використання індивідуальних ємностей для рідини або фасованої питної продукції.

17.8. При організації харчування необхідно забезпечити відстань між столами не менше 1,5 м та розміщення за столом не більше 4-х осіб.

17.9. Забезпечити усіх працівників харчоблоку засобами індивідуального захисту із розрахунку захисна маска на 3 години роботи, одноразовими рукавичками. Засоби індивідуального захисту мають бути в наявності із розрахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на 1 робочу зміну - безпосередньо на робочому місці працівника.

17.10. При організації харчування забезпечити умови для дотриманням працівниками правил особистої гігієни - рукомийники, мило рідке, паперові рушники (або електросушарки для рук), антисептичні засоби для обробки рук, тощо.

17.11. Забезпечити:

• проведення дезінфекційних заходів у салоні транспортного засобу в кінці робочої зміні;

• водіїв засобами індивідуального захисту (із розрахунку 1 захисна маска на 3 години роботи на 1 особу), антисептичний засіб для обробки рук;

• проведення навчання з питань використання та утилізації засобів індивідуального захисту;

• щоденний контроль за станом здоров'я водіїв та проведення температурного скринінгу до початку робочої зміни;

• не допуск до роботи осіб з ознаками гострої респіраторної хвороби або підвищеною температурою тіла понад 37,2 °C;

• вхід до салону автотранспорту при наявності засобів індивідуального захисту (респіратора або захисної маски);

• забезпечити перевезення пасажирів у межах кількості місць для сидіння.

17.12. Організувати централізований збір та утилізацію використаних засобів індивідуального захисту (захисні маски, респіратори, гумові рукавички, захисні щитки), паперових серветок в окремі контейнери/урни (картонні або пластикові), з кришками та поліетиленовими пакетами, наступним чином:

• кількість та об'єм (місткість) контейнерів/урн визначається з розрахунку на кількість відвідувачів закладу освіти, з подальшою утилізацією згідно з укладеними угодами на вивіз твердих побутових відходів;

• контейнери рекомендовано встановлювати біля входу в заклади освіти, коридорах та санвузлах;

• поліетиленові пакети з контейнерів, у яких зібрано використані засоби індивідуального захисту (захисні маски. респіратори, гумові рукавички, захисні щитки), необхідно замінювати після заповнення або за графіком, щільно зав'язувати (рекомендується використовувати додатковий пакет для надійності зберігання використаних засобів індивідуального захисту) та наносити маркування («використані засоби індивідуального захисту»);

• щоденно здійснювати дезінфекцію контейнерів, картонні контейнери одноразового використання після використання підлягають утилізації.

18. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Колосок Т.О. забезпечити:

• обмеження проведення масових заходів (нарад, зборів тощо) в закритих приміщеннях (окрім заходів необхідних для забезпечення функціонування закладів освіти - проведення педагогічних рад, засідань ректоратів, конкурсних комісій;

• конференцій трудового колективу тощо);

• розміщення інформації (плакатів/банерів) про необхідність дотримання респіраторної гігієни та етикету кашлю;

· складання графіку, за яким відбувається допуск здобувачів освіти до закладу. Графік допуску повинен бути сформований таким чином, щоб запобігати утворенню скупчення учасників освітнього процесу. Забороняється допуск до закладу освіти батьків або супроводжуючих осіб, крім осіб, які супроводжують осіб з інвалідністю;

· контролювати проведення педагогічним складом школи перед початком занять опитування учасників освітнього процесу щодо їх самопочуття та наявності симптомів респіраторної хвороби.

18.1. Мінімізувати пересування здобувачів освіти між навчальними кабінетами, аудиторіями, зокрема, шляхом проведення занять впродовж дня для одного і того ж класу (групи) в одній і тій самій аудиторії (кабінеті), застосування модульного підходу до організації вивчення дисциплін тощо.

18.2. У розкладі занять необхідно передбачити можливість визначення різного часу початку та закінчення занять (перерв) для різних класів та груп.

18.3. За можливості забезпечити проведення занять з окремих предметів на відкритому повітрі.

18.4. Організувати проведення занять у класах лише для окремих класів.

19. Сестрі медичній Губені Т.В.:

19.1. В разі виявлення ознак гострої респіраторної хвороби, за відсутності батьків, забезпечити тимчасову ізоляцію здобувачів освіти в спеціально відведеному приміщенні закладу, інформування батьків (інших законних представників) та прийняття узгодженого рішення щодо направлення до закладу охорони здоров'я.

19.2. Після вилучення особи з симптомами інфекційної хвороби в приміщенні, де перебувала така особа, проводити провітрювання поза графіком та дезінфекцію висококонтактних поверхонь.

19.3. Вхід до приміщень школи дозволяти при наявності захисної маски або респіратора. Захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування приміщеннями закладу освіти використання захисних масок є обов'язковим. Для учнів 1-4 класів вхід та пересування приміщеннями закладу освіти дозволяється без використання захисної маски або респіратора.

Кiлькiсть переглядiв: 435

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.