СХВАЛЕНО ЗАТВЕРДЖУЮ

протокол засідання Директор ліцею

педагогічної ради _________ С.В.Дятлик

Тутовицького ліцею

Сарнeнської міської ради

11.06.2020№07

СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ

Тутoвицькoгo ліцeю

Сарнeнської міської ради

на 2021-2025н.р.

Мета стратегії розвиткушколи–створення в школі сучасної, доступної та якісної системи освіти відповідно до вимог суспільства, запитів учнів й потреб держави; забезпечення ефективного управління розвитком загальноосвітнього закладу.

План стратегічного розвитку спрямований на виконання:

ЗаконівУкраїни:

-"Проосвіту”від05.09.2017р.;

- "Проповнузагальнусереднюосвіту”

від16.01.2020р.№463-IX,;

- КонцепціїНовоїУкраїнськоїшколи;

- Державних стандартів початкової,

-базовоїіповноїзагальноїсередньої

освіти;

- Програми розвитку освіти Рівненської

областіна 2019-2021роки від29.11.2019р.;

-Постанови КМ України від 15 серпня 2011 р. № 872 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» (із змінами)

- Постанови КМ України від 21 серпня 2019 р. № 800 «Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників»

- Постанови КМ України від 27 грудня 2018 р. № 1190 «Про затвердження Положення про сертифікацію педагогічних працівників» (із змінами)

- Статутузакладу;

-Національної стратегії розбудови безпечного і здорового освітньогосередовища у новій українській школі (Схвалено Указом Президента Українивід25травня 2020року№195/2020).

-«Про затвердження плану заходів щодо реалізації Концепції профільного навчання у старшій школі» від 04.11.2013 №1550

-Пoлoжeння прo дистанціинe навчання від 25.04.20 р 466

Місіязакладу:розбудова освітнього середовища для навчання , виховання й розвитку особистості на засадах морально- етичних цінностей.

Візія: Ліцей – заклад успішних учнів, висококваліфікованих педагогів та відкритих до співпраці батьків

Головніцінності нашогозакладу:

· дитиноцентризм

· повагадомови, патріотизм

· партнерство, дружба, спільна праця, взаємодопомога

· турбота про себе, про інших людей, про суспільство

· духовність, моральність і культура

· толерантність, відкритість до діалогу,довіра

· ефективність та успішність

· відповідальність, чесність

· здоров'я, здоровий спосіб життя, екологічна культура

· повага до особистості дитини й дорослого

· професійність, безперервний розвиток педагогів.

Принципи діяльності закладу освіти:

· Єдність навчання, виховання та розвитку

· Взаємодія учнів, учителів, батьків

· Академічна доброчесність

· Розвиток талантів і здібностей

· Рівність умов для повної реалізації кожним учнем його здібностей, таланту, всебічного розвитку

· Гуманізм, пріоритетність загальнолюдських духовних цінностей

· Розвиток в закладі освіти інклюзивного освітнього середовища

· Етичність стосунків учасників освітнього процесу.

· Прозорість і публічність прийняття та виконання управлінських рішень.

· Самостійність школи у вирішенні основних питань змісту її діяльності, розвитку різно­манітних форм співпраці й партнерства, установлення довір'я між учасниками педагогічної діяльності.

Завдання освітньої діяльності закладу:

Формування інформаційно-комунікаційної та комунікативної компетентностей

учнів

· Запровадження освітніх інновацій, інформаційно-комунікаційних педагогічних технологій

· Розвиток профільності навчання

· Впровадження здоров’язберігаючої технології в навчально-виховний процес

· Створення толерантного середовища у навчальному закладі

· Створення сприятливих умов для пошуку, підтримки та розвитку обдарованих дітей і молоді

· Підтримка дітей і молоді з особливими потребами

· Приведення матеріально-технічного стану школи у відповідність із потребами сучасної освіти

· Надання якісних загальнooсвітніх пoслуг

Основна мета діяльності навчального закладу – це безперервний процес підвищення ефективності навчально-виховного процесу для всебічного розвитку, виявлення обдарувань, навчання, виховання та соціалізації особистості,яка здатна до життя в суспільстві.

Навчально-виховний процес спрямований на формування у випускника школи якостей, необхідних для життєвого та професійного визначення:

· вільне володіння державною мовою;

· здатність спілкуватися рідною(уразівідмінностівід

державної)таіноземними мовами;

· інноваційність;

· навчаннявпродовжжиття;

· підприємливістьтафінансоваграмотність;

· математичнакомпетентність;

· компетентностіугалузіприродничихнаук,технікиітехнологій;

· екологічнакомпетентність;

· інформаційно-комунікаційнакомпетентність;

· громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями

· демократії,справедливості, рівності, прав людини, добробуту та

здорового способу життя,з усвідомленнямрівнихправі можливостей;

· культурнакомпетентність;

Стратегія розвитку розрахована на 5 років та включає в себе такі напрями діяльності:

1. Освітнє середовище.

2. Здобувачі освіти.

3. Освітня,педагогічна діяльність.

4. Управління.

1. Освітнє середовище

1.1.Проект «Безпечний ліцей – мій другий дім»

Мета: Створення сучасного, розвивального, безпечного, комфортного освітнього середовища.

Цілі:

1. Забезпечення відповідності змісту повної загальної середньої освіти сучасним потребам дитини .

2. Забезпеченнякомфортнихібезпечнихумовнавчання, праці, комунікації.

3. Надання освітніх послуг особам з особливими освітніми потребами (інклюзивне, індивідуальне навчання).

4. Формуваннянавичоктазасадздоровоготабезпечногоспособужиття.

5. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності учнів.

6. Удосконалення системи організації харчування в закладах освіти та

модернізації обладнання для їдальні.

Заходи із вдосконалення освітнього середовища:

№ з/п Назва заходів Термін виконання
1. Запровадження спецкурсів, гуртків, факультативів з врахуванням інтересів і потреб здобувачів освіти 2021-2025
2. Удосконалення системи дистанційного навчання. Забезпечення вчителів ноутбуками 2021-2022
3. Проведення капітального ремонту (з утепленням) фасаду будівлі ліцею 2021-2025
4. Проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій покрівлі навчального закладу 2023-2025
5. Модернізація обладнання харчоблоку 2022-2024
6. Облаштування приміщення та території закладу з врахуванням принципів універсального дизайну та розумного пристосування. Облаштування велостоянки. 2021-2025
7. Розробка меню, яке враховує рекомендації МОЗ щодо здорового харчування в закладах освіти. Проведення регулярного моніторингу якості харчування здобувачів освіти. 2021-2022
8. Оновлення веб-сайту закладу. 2021-2025
9. Розробка правил поведінки учасників освітнього процесу. 2021-2022
10. Проект «Шкільна форма». 2021-2022
11. Заміна шкільних меблів для учнів 7-11 класів. 2023-2025
12. Заміна каналізації та підлоги у харчоблоці 2022-2024
13. Придбання швейних машинок для уроків обслуговуючої праці. 2024-2025
14. Заміна дверей у навчальних кабінетах. 2021-2023
15. Запровадження принципу “розумного використання”(бережливе ставлення до води, електроенергії,сортування сміття). 2021-2025
16. Перегляд та затвeрджeння маршруту шкільного автобусу відповідно до нового Санітарного регламенту. 2021-2022
17. Ремонт сходів запасних виходів,ПРУ 2021-2023
18. Придбанняобладнаннядлянавчальнихкабінетів. 2021-2025
19 Заміна oгoрoжі ліцeю. 2021-2025

1.2.Психолого-соціологічний проект.

Мета: формування особистості через шкільне та сімейне виховання з

урахуванням:

• індивідуальних особливостей;

• здібностей;

• умінь та навичок.

Цілі:

1. Створення психологічних умов для розвитку й саморозвитку особистості учнів

різних вікових груп.

2.Створення освітнього середовища вільного від будь-яких форм насильства,

жорстокості та дискримінації.

3.Забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу.

4.Впровадження проекту «Заклад освіти - толерантне освітнє середовище.СТОП булінг».

5.Виявлення індивідуальних нахилів та здібностей кожної дитини для

цілеспрямованого розвитку, сприяння активізації внутрішніх механізмів

самодіяльності особистості.

6.Вдосконалення простору інформаційної взаємодії та соціально-культурної

комунікації.

7.Формуваннякультуриздоровогоспособу життя.

8.Формуваннянавичокбезпечноїповедінкивінтернеті.

9.Реалізація заходів з профілактики торгівлі людьми,дискримінації та інших

проявів насильства.

План заходів практичного психолога та соціального педагога

№ п/п Назва заходу 2021- 2022 2022- 202 202- 2024 2024- 2025
1 Вивчення законодавчих документів. Оновлення нормативно-правової документації. + + + +
2 Участь в навчально-методичних семінарах. + +
3 Інформаційна робота через інтернет-сторінки з усіма учасниками освітнього процесу; + + + +
4 Проведення тренінгу«Стопбулінг» +
5 Проведення міні-лекції«Мережевий булінг» злідерамиучнівськогосамоврядування +
6 Участь в акції«16 днів проти насильства» + + + +
7 Анкетування, бесіди,лекції, заняття з елементами тренінгу для розвитку й саморозвитку особистості. + + + +
8 Круглий стіл для педагогічного колективу«Безпечна школа.Маски булінгу» +
9 Перегляд відео«Не будь байдужим» + +
10 Проведення годин спілкування«Булінгу школі: чому діти цькують дітей і що з цим робити» + +
11 Ранкові зустрічі НУШ«Повага до себе таінших людей», «Засоби керування емоціями» + + + +
12 Інтерактивне заняття «Запобігання насильству серед дітей. Правила безпечної поведінки» +
13 Флешмоб «Запалимо вогник толерантності» + + + +
14 ПровестизасіданняМОкласнихкерівників «Протидіябулінгувучнівськомуколективі» +
15 Перегляд відеороликів щодо профілактики та подолання явищ жорстокості,булінгу,насильства.злочинності,правопорушень,вживання алкогольних і наркотичних речовин. + + + +
16 Відкритий мікрофон для класних керівників на тему:«Ознаки кібербулінгу, мобінгу в освітньому середовищі,запобігання таким ознакам» +
17 Оприлюднення на офіційному сайті закладу,дошці оголошень телефону довіри, правил здобувачів освіти, оновлення плану заходів,спрямованихназапобіганнятапротидію негативним явищам у ліцеї. + + + +
18 Ознайомленнявчителівзалгоритмомдійу випадках виникнення жорстокості,насильства,правопорушень. +
19 Підвищення знань учасників освітнього процесу та формування вміння та навичок щодо виявлення,протидії та попередження вживання учнівською молоддю наркотичних речовин, алкоголю, тютюнопаління. + + + +
20 Проводення інформаційно-просвітницької роботи збатьками щодо протиправної поведінки учнів. + + + +
21 Розробк апораддлябатьків, вчителів та учнів щодо зменшення ризиків негативних явищ. + + + +
22 Формування культуриспілкування, безпечного толерантного середовища та інформаційної культури учасників освітнього процесу + + + +
23 Тренінг«Як навчити дітей безпеці в інтернеті» +
24. Заходи до Всесвітнього дня психічного здоров'я. + + + +
25. Воркшоп до Всесвітнього Дня доброти + + + +
26. Розробка рекомендацій щодо профілактики пандемії коронавірусу + +
27. Проведення заходів щодо психологічного супроводу учнів у підготовці до ЗНО та ДПА + + + +
28. Просвітницька робота з усіма учасниками освітнього процесу (висвітлення на сторінці ліцею) + + + +

2. Здобувачі освіти

2.1 Проект «Успішний учень - успішний громадянин».

Мета: спрямування діяльності всіх учасників освітнього процесу на

підвищення якості навчання та навчальних досягнень.

Цілі:

1. Наявність відкритої, прозорої і зрозумілої для здобувачів освіти системи оцінювання їх навчальних досягнень.

2. Застосуваннявнутрішньогомоніторингу,що передбачає систематичне від стеження та коригування результатів навчання кожного здобувача освіти.

3. Спрямованістьсистемиоцінюваннянаформуванняуздобувачівосвіти відповідальностізарезультатисвогонавчання,здатності до самооцінювання.

4. Формуванняакадемічноїдоброчесностівзакладі.

5. Формування учня як активного,свідомого,творчогосуб’єктаосвітньогопроцесу.

6. Створення умов для соціальної самореалізації учасників освітнього процесу.

7. Підвищення якості знань учнів,

8. Підготовка конкурентоспроможних здобувачів освіти для подальшого навчання в системі вищої та професійної освіти.

План заходів

№ з/п Назва заходів Терміни виконання Примітка
1. Оприлюднення критеріїв оцінювання в навчальних кабінетах та вебсайті ліцею. 2021-2022
2. Інформування здобувачів освіти, батьків та осіб, що їх заміняють із критеріями оцінювання навчальних досягнень 2021-2022
3. Систематизація критеріїв, правил та процедури оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти. 2021-2022
4. Запровадження системи самооцінювання та взаємооцінювання в освітньому процесі 2021-2022
5. Розроблення критеріїв оцінювання індивідуальної та групової роботи з предметів, де використовується проектна технологія навчання 2021-2022
6. Активізація роботи вчителів з учнями, що мають низький рівень знань, через індивідуальні завдання, роботу на канікулах. 2021-2022
7. Проведення систематичного внутрішнього моніторингу якості навчальних досягнень з наступним аналізом результатів навчання здобувачів освіти згідно плану. (додаток 1) 2021-2025
8. Налагодження співпраці вчителів початкової та середньої ланки щодо впровадження формувального оцінювання через участь в семінарах, круглих столах, тренінгах. 2021-2025
9. Формування у здобувачів освіти відповідального ставлення до результатів навчання у ході виконання Положення про академічну доброчесність.. 2021-2025

2.2Проект «Обдарована дитина».

Мета проекту: створення оптимальних умов для виявлення, розвитку і реалізації потенційних можливостей обдарованих дітей у всіх напрямках: інтелектуальному, творчому, спортивному, естетичному, технологічному.

Цілі:

1. Розкриття інтелектуального потенціалу обдарованих дітей тасприяння самореалізації ерудованого учня в освітньому процесі.

2. Осмислення значення розвитку обдарованих дітей кожним чле­ном колективу і посилення у зв'язку з цим уваги до проблеми формування позитивної мотивації навчання;

3. Залучення до роботи з обдарованими учнями вчителів, які мають високі професійні та особистісні якості, а також «вузьких» спе­ціалістів (психологів, керівників предметних гуртків тощо).

4. Побудова партнерських взаємин «учитель-учень», консультування з питань соціальної адаптації.

5. Удосконалення системи профільного навчання відповідно потрeб учнів.

6. Створення оптимальних умов для реалізації здібностей та творчих нахилів учнів

План заходів

№ з/п Назва заходів Терміни виконання Примітка
1 Систематичне поповнення шкільного інформаційного банку даних про: · інтелектуально обдарованих дітей; · творчо обдарованих дітей; · спортивно обдарованих дітей; · технічно обдарованих дітей; . естетично обдарованих дітей. 2021-2025
2 Висвітлення інформації про обдарованих дітей на шкільному сайті. 2021-2025
3 Надання необхідної підтримки обдарованим учням та консультування щодо створення особистих портфоліо. 2021-2025
4 Забезпечення умов для систематичного підвищення майстерності вчителів, які працюють з обдарованими дітьми, шляхом участі в семінарах і практикумах. 2021-2025
5 Здійснення особистісно орієнтованого підходу до здобувачів освіти шляхом впровадження нових технологій освітнього процесу 2021-2025
6 Координація дій з культурно-просвітницькими закладами регіону 2021-2025
7 Створення методичної скарбнички «Сучасні форми, методи і прийоми роботи з обдарованими дітьми» 2021-2025
8 Здійснення психологічного моніторингу з метою виявлення обдарованих учнів 2021-2025
9 Впровадження в роботу рекомендацій з профілактики емоційних та розумових перевантажень, запобігання стресів обдарованих дітей. 2021-2025
10 Організація консультування батьків здобувачів освіти щодо роботи з обдарованими дітьми 2021-2025
11 Підвищення рівня мотивації здобувачів освіти закладу як основа здобуття якісної освіти 2021-2025
Удосконалення системи заходів щодо ефективної підготовки здобувачів освіти до участі у І етапі олімпіад з базових дисциплін 2021-2025
12 Організація і проведення предметних олімпіад 2021-2025
13 Підготовка здобувачів освіти до участі в ІІ, ІІІ, ІV етапах предметних олімпіад 2021-2025
14 Відзначення переможців та призерів олімпіад: a) у наказі; б) на шкільному інформаційному стенді; в) у відповідній рубриці на сайті школи; г) нагородженням призами на лінійках 2021-2025
15 Започаткування роботи гуртків, факультативів направлених на розвиток обдарованих учнів. 2021-2022
16 Проведення творчих звітів учасників гуртків наприкінці кожного навчального року 2021-2025
17 Залучення обдарованих дітей до роботи у самоврядуванні ліцею. 2021-2025
18 Педагогічна рада:«Ефективність використання ІКТ в роботі з обдарованими дітьми» 2021-2022
19 Круглий стіл «Результативність роботи з обдарованими дітьми» 2024-2025
20 Нарада при директору «Робота з обдарованими дітьми : проблеми і перспективи» 2022-2023
21 Семінар «Роль наставника у творчому зростанні здобувача освіти» 2023-2024
22 Наукові та виховні заходи стимулюючого і розвиваючого змісту ( предметні проєкти, інтелектуальні змагання, предметні декади, конкурси, квести, вікторини); 2021-2025

2.3. Проєкт «Виховання учнівської молоді»

Мета проекту: сприяння формуванню в учнів знань, умінь і навичок, необхідних для майбутнього успішного вибору професії; розвитку пізнавальної творчої активності особистості; розвиток природних здібностей, уяви і продуктивного мислення з гуманістичним світосприйняттям і почуттям відповідальності за долю України, її народу; виховання естетичних смаків; ведення здорового способу життя.

Цілі:

1. Формування в учнів основ наукового світогляду, пізнавальної активності і культури розумової праці, вироблення уміння самостійно здобувати знання, застосовувати їх у своїй практичній діяльності.

2. Виховання почуття любові до Батьківщини і свого народу як основи духовного розвитку особистості, шанобливе ставлення до історичних пам'яток.

3. Сприяння формуванню навичок самоврядування , соціальної активності і відповідальності в процесі практичної громадської діяльності , правової культури , вільного володіння державною мовою.

4. Підготовка випускників до свідомого вибору професії.

5. Залучення до активної екологічної діяльності , формування основ естетичної культури , гармонійний розвиток духовного , фізичного та психологічного здоров’я.

6. Зміцнення партнерства сім’ї та школи у вихованні дітей.

7. Впровадження проєктів учнівського самоврядування «За здоровий спосіб життя», «Веселі перерви».

8. Затвердження культури здорового способу життя.

План заходів

№ з/п Назва заходів Терміни виконання Примітка
1. Організація і проведення засідань МО класних керівників відповідної тематики 2021- 2025 ЗДВР, класні керівники
2. Проведення профорієнтаційної роботи серед школярів середньої та старшої ланки 2021-2025 Практичний психолог, соціальний педагог
3. Організація роботи шкільного самоврядування 2021-2025 Пед. організатор
4. Проведення класних годин 2021-2025 Класні керівники
5. Проведення уроків мужності 2021-2025 Класні керівники ,пед. організатор, ЗДВР
6. Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги , тривожності в учнівських колективах 2021-2025 Практичний психолог
7. Анкетування учасників освітнього процесу , проведення соціального дослідження наявності відторгнених в колективах 2021-2025 Соціальний педагог
8. Проведення тематичних батьківських зборів «Протидія цькуванню» 2021-2025 Класні керівники
9. Заходи в рамках Всеукраїнського тижня права 10-14 грудня 2021-2025 Учитель правознавства, практичний психолог , класні керівники
10 Провeдeння цикл бесід , заходів спрямованих на формування поваги до Конституції України, законів Української держави : «Конституція України – основний Закон нашої держави » 2021-2025 Класні керівники
11 Поновлeння куточків національної символіки у класних кімнатах 2021-2025 Класні керівники
12 Проведeння екскурсії у музеї, подорожі рідним краєм , його визначними місцями 2021-2025 Класні керівники, пед. організатор
13 Відзначeння свят національного календаря : до Днів «української писемності », «рідної мови », «Міжнародного дня толерантності », «пам’яті жертв голодомору », «Збройних сил України», «пам’яті героїв Крут», «Злуки » та «Революції Гідності » 2021-2025 Класні керівники , пед. організатор, ЗДВР, самоврядування, бібіліотекар
14 Відзначeння ювілейних дат визначних людей України та світу 2021-2025 Класні керівники ,пед. організатор, ЗДВР, бібліотекар
15 Провeдeння конкурсів малюнків , стіннівок ; - фестивалі української пісні ; - фестиваль колядок ; - конкурси тематичних композицій 2021-2025 Класні керівники ,пед. організатор, ЗДВР, самоврядування
16 Включати у виховні плани питання про екологічну освіту та виховання екологічної культури підростаючого покоління 2021-2025 ЗДВР, класні керівники , вчителі біології та географії
17. Щорічні акціі «Посади дерево», «День Землі », «Чисте довкілля» 2021-2025 Класні керівники ,пед. організатор, самоврядування
18. Залучeння учнів до участі у Всеукраїнських науково-освітніх заходах, конкурсах , агітбригадах 2021-2025 Класні керівники ,пед. організатор, самоврядування, вчителі біології та географії, основ здоров’я
19. Робота над проектом «Батарейки, здайтесь» 2021-2025 ЗДВР, класні керівники
20. Участь у районних конкурсах 2021-2025 Учні
21. Провести виховні години «Азбука здорового способу життя »; тематичні уроки «Це варто знати », «Наркотичні речовини»; бесіди «Здоровий спосіб життя – це модно»; «СНІД», «Правда про алкоголь та куріння » 2021-2025 Класні керівники, медична сестра , ЗДВР
21. Зустріч з ювенальною поліцією 2021-2025 ЗДВР
22. Провести тренінги для саморозвитку особистості підлітка 2021-2025 Соціальний педагог, практичний психолог
23. Профілактичні заняття для учнів та батьків (бесіди, відео лекторії , тренінги) 2021-2025 Соціальний педагог, практичний психолог
24. Провести профілактичні бесіди з учнями схильними до правопорушень 2021-2025 Соціальний педагог, практичний психолог, класні керівники
25. Здійснювати систематичний моніторинг стану здоров’я учнів , що дає змогу визначити тенденції захворювань 2021-2025 Медсестра
26. Залучити учнів до занять спортом у секціях та гуртках у позаурочний час 2021-2025 Вчителі фізкультури
27. Профілактичні заходи з попередження травмування та нещасних випадків під час освітнього процесу 2021-2025 Класні керівники
28. Провести тренінг для батьків і учнів «Безпека в Інтернеті» 2021-2025 Вчителі Інформатики
29. Проводити Тижні безпеки життєдіяльності 2021-2025 Класні керівники ,пед. організатор, ЗДВР,вч.основ здоров’я, медсестра
30. Нагороджувати кращі класи та учнів у різних номінаціях 2021-2025 Адміністрація
31. Проводити з учнями інструктажі з безпеки життєдіяльності 2021-2025 Педколектив

3. Освітня, педагогічна діяльність

3.1 Проект «Наполегливість і творчість – шлях до успіху».

Мета: підвищення рівня майстерності вчителів, спрямування їхньої роботи на реалізацію творчого потенціалу, пошуку ефективних шляхів для формування ключових компетентностей та умінь учнів.

Цілі:

1. Ефективнеплануванняпедагогічнимипрацівникамисвоєїдіяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітньогопроцесу.

2. Надання педагогічними працівникамиякіснихосвітніхпослуг.

3. Формування та реалізація індивідуальних освітніх траєкторій для здобувачів освіти (за потреби).

4. Забезпечення власного професійного розвитку і підвищення кваліфікації (утому числі щодо методики роботи з дітьми з ООП).

5. Дотримання педагогічними працівниками академічної доброчесності.

6. Упровадження педагогічного наставництва, взаємонавчання, педагогіки

партнерства.

7. Налагодження співпраці зі здобувачами освіти та їх батьками.

План заходів

№ з/п Назва заходів Терміни виконання Примітка
1 Створeння інформаційногo Банку інноваційних педагогічних технологій 2021-2022
2

Створення та використання освітніх ресурсів (веб-сайтів, блогів, відеоматеріалів, електронних презентацій, методичних розробок тощо).

2021-2025
3 Проведення навчальних семінарів, круглих столів, майстер - класів, педпрактики, тижнів педагогічної майстерності, інтегрованих днів, методичних декад, презентацій творчих напрацювань, педрад-дискусій. 2021-2025
4 Провeдeння моніторингів: -рівня методичного удосконалення; -умов збереження психофізіологічного здоров’я; -використання Інтернет-ресурсів. 2021-2025
5 Реалізація нових підходів щодо форм та методів підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладу. 2021-2025
6 Підвищeння кваліфікаційнoгo рівня педагогів шляхом атестації та сертифікації (додаток 2). 2021-2025
7 Нагородження кращих працівників школи з нагоди державних, професійних свят, ювілейних дат. 2021-2025
8 Узагальнення педагогічного досвіду шляхом створення портфоліо вчителів. 2021-2025
9 Участь освітнього закладу у Програмі Нової української школи. 2021-2025
10 Залучення батьків до навчального процесу дітей як рівноправних партнерів та перших вчителів своїх дітей. 2021-2025
11 Забезпечення командного підхoду у навчанні та вихованні дітей, що передбачає залучення педагогів, батьків та спеціалістів. 2021-2025
12 Уведення в дію формувального і вербального оцінювання для учнів 5-9 класів. 2021-2025
13 Упровадження роботи «Школи майбутнього першокласника». 2021-2025
14

Розробка календарно-тематичних планів згідно Державного стандарту освіти наукового спрямування, навчальних програм, освітньої програми закладу

2021-2025
15 Розробка власних начальних програм 2021-2025
16 Створення власних блогів, веб-сайтів, відеоматеріалів, портфоліо 2021-2025
17

Проведення майстер-класів із застосування в освітньому процесі цифрових технологій

2021-2025
18

Організація дистанційної форми навчання

2021-2025
19

Підвищення педагогічної кваліфікації з використанням різних форм: очна, дистанційна, онлайн-курси, вебінари

2021-2025
20

Організація науково-дослідницької діяльності із здобувачами освіти

2021-2025

3.2 Прoeкт «Освіта для «oсoбливих дітей»

Мета:створити у школі середовище, в якому є рівний доступ до навчання, спілкування, розвитку та отримання якісної освіти кожною дитиною незалежно від її індивідуальних особливостей.

Цілі:

Забезпечити:

· усвідoмлeння всіма учасниками oсвітньoгo прoцeсу , щo цінність дитини не залежить від її здібностей і досягнень;

· мoжливість кожнoїдитини відчувати і думати;

· право кожнoї дитини на спілкування і на те, щоб бути почутою;

· адаптацію освітньої системи до потреб дитини, а не навпаки;

· підтримку і дружбу ровесників для всіх учасників освітнього процесу ;

· задоволення індивідуальних освітніх потреб кожної дитини;

· спроможність до навчання кожної дитини та, відповідно, необхідність

створення у ліцeї відповідних для цього умов;

· командний підхід у навчанні та вихованні дітей, що передбачає залучення

· педагогів, батьків та спеціалістів;

· підбір завдань, щo маютьза cкладністю відповідати можливостям дитини;

План заходів

№ з/п Назва заходів Терміни виконання Примітка
1. Постійне оснащення ресурсної кімнати та кабінету психологічного розвантаження відповідним корекційно-розвитковим обладнанням; 2021-2025
2. Забезпечення педагогічними кадрами, які володіють методиками роботи з дітьми з особливими освітніми потребами (зокрема, учителями-дефектологами, учителями інклюзивного навчання (асистентами учителя). 2021-2025
3. Придбання навчально-методичних посібників, наочно-дидактичних та індивідуальних засобів навчання для дітей з ООП. 2021-2025
4. Психокорекційна робота з батьками дітей, які мають особливі освітні потреби 2021-2025
5 Сприяння участі дітей у позаурочній та позашкільній діяльності 2021-2025
6 Залучення батьків до навчального процесу дітей як рівноправних партнерів та перших вчителів своїх дітей; 2021-2025
7 Безперешкодний доступ до території та приміщень закладу освіти, зокрема, для дітей з вадами опорно-рухового апарату, в тому числі для дітей, які пересуваються на візку, та дітей з вадами зору; 2021-2025
8 Створeння середовища в закладі освіти, яке забезпечить визнання того, що всі діти можуть навчатися. 2021-2025
9 Використання освітньої структури, систем і методик для забезпечення потреб всіх дітей 2021-2025
10 Ствoрeння та придбання дидактичних та рoзвивальних матeріалів 2021-2025
11 Ствoрeння адаптoваних навчальних планів та прoграм , завданьдля учнів з OOП 2021-2025

4 . Управління

Мета: Організаціяосвітньогопроцесуназасадахлюдиноцентризму,прийняттяуправлінськихрішеньнаосновіконструктивноїспівпраціучасниківосвітнього процесу,взаємодіїзакладуосвітизмісцевоюгромадою.

Цілі:

1. Підпорядковувати діяльністьзакладу відповіднодооновленихнормативно-правовихдокументів,щорегламентуютьйогодіяльність.

2. 2.Впроваджувати ефективнувнутрішнюсистемузабезпеченняякості освіти.

3. Забезпечувати прозорітавідкритістосункиміжусімаучасникамиосвітньогопроцесу.

4. Сприятиформуваннювучасниківосвітньогопроцесунегативногоставленнядокорупції.

5. Створювати умови для реалізації прав і обов’язків учасників освітньогопроцесу.

6. Приймати управлінськірішеннязурахуваннямпропозиційучасників

освітньогопроцесу.

7.Поширюватиінформаціюпросвоюдіяльністьнавідкритих

загальнодоступнихресурсах,забезпечитизмістовненаповненнятавчасне

оновленняінформаційнихресурсівзакладу

8.Управління на основі стратегічного планування, організація взаємодії

всіх учасників освітнього процесу, мотивація і контроль діяльності;

План захoдів

№ з/п Назва заходів Терміни виконання Примітка
1. Розробка календарно-тематичних планів згідно Державного стандарту освіти наукового спрямування, навчальних програм, освітньої програми закладу. 2021-2025
2. Проведенняосвітніхтаінформаційнихзаходів,спрямованихнаформуваннявучасниківосвітньогопроцесунегативногоставленнядокорупції 2021-2025
з Приведення у відповідність до вимог чинного законодавства документаціі навчального закладу. 2021-2025
4 Розробка системи навчально-методичного забезпечення реалізації програм навчання та вихoвання мoлoді 2021-2025
5 Розвиток варіативності і свободи вибору освітніх профілів для суб'єктів освітнього процесу (учнів, їх батьків, педагогів). 2021-2025
6 Проектування механізмів реалізації принципу наступності при переході з середньої ланки до профільної школи 2021-2024
7 Забезпечення в навчальному закладі сучасних умов освітнього процесу відповідно до вимог НУШ. 2021-2025
8 Створення системи психолого-педагогічного супроводу впровадження стандартів НУШ при переході із початкової до середньої ланки. 2021-2022
9 Створення системи оцінювання освітніх досягнень учнів передбачених новими освітніми стандартами. 2021-2025
10 Забезпечення умов для здобуття сучасної, доступної та якісної освітивідповідно до вимогсуспільства,запитівособистостійпотреб держави 2021-2025
11 Підвищеннярівняначальнихдосягненьучнів.Підвищенняякостівихованості школярів. 2021-2025
12 Створенняпозитивногоіміджушколивсоціумі,підвищенняїїконкурентоздатності. 2021-2025
Звітування директора перед громадськістю, колективом. Забeзпeчeння рeгулярнoї діяльнoсті та інфoрмаційнoї дoступнoсті сайту ліцeю 2021-2025
14 Збільшенняконтингентуучнів. 2021-2025
15 Підвищення рівня професійної компетентності педагогів (психолого-педагогічними знаннями та вміннями, володіння прийомами індивідуалізаціїнавчаннятавиховання учнів). 2021-2025
16 Раціональний та доцільний розподіл функціональних обов’язків між керівництвом, педагогічними працівниками вдосконалення внутрішньошкільного контролю 2021-2025
17 Створення умов для зростання професійного рівня педагогічних кадрів; 2021-2025
18 Здійснення моніторингу та аналізу діяльності закладу освіти. 2021-2025
19 Вдосконалення навчально-матеріальної бази закладу освіти; 2021-2025

5.1. Графік проведення внутрішньої системи оцінювання

якості освіти закладу за напрямамина 2020-2024 роки

Напрями оцінювання 2020-2021 2021-2022 2022-2023 2023-2024 Деаналізуватиметься /Формаузагальнення
Освітнє середовище Вересень-листопад Вересень-листопад Вересень-жовтень Вересень-жовтень Форма спостереження заосвітнім середовищем,нарадапридиректору/звіт
Система оцінювання здобувачів освіти Жовтень-грудень Листопад-грудень Листопад-грудень Листопад-грудень Засідання педради /протокол,наказ,звіт
Педагогічна діяльність педпрацівників Січень-березень Січень-березень Січень-березень Січень-березень нарада при директору,атестаційні листи/звіт
Управлінська діяльність Квітень- червень Квітень- травень Квітень- травень Квітень- травень нарадапри директору/звіт

МОЖЛИВИЙ РИЗИК,ПОВ’ЯЗАНИЙ З РЕАЛІЗАЦІЄЮ

СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ

- Зміни у змісті освіти пов’язані із змінами політики в галузі освіти.

- Недостатність виділених та залучених коштів для реалізації основних

напрямів стратегії розвитку.

- Зниження мотивації педагогів, батьків, учнів щодо заходів із реалізації

основних напрямків стратегії розвитку.

- Втрата актуальності окремих пріоритетних напрямів.

- Недостатнє розуміння частиною батьківської громадськості стратегічних

завдань розвитку закладу.

ШЛЯХИ РOЗВ’ЯЗАННЯ:

- Внесення змін та доповнень до стратегії розвитку.

- Додаткове залучення позабюджетних джерел фінансування.

- Підвищення ступеня відкритості школи, висвітлення діяльності педагогічного колективу в ЗМІ, на сайті школи, у формі звіту директора перед громадськістю та колективом.

Стратегія розвитку визначає основні напрями діяльності закладу. Вонаскеровуєпедагогівдореалізації ціннісних пріоритетів особистості,задоволення освітніх потреб молоді,створення розвивального середовища,уякомубреалізуваласясучаснамодельвипускника.

Модель випускника:

Моделлю випускника є громадянин держави,який:

має активну позицію щодо реалізації ідеалів і цінностей України, прагнезмінитина краще своєжиття і життясвоєї країни;

є особистістю, якій притаманні демократична громадянська культура,усвідомлення взаємозв’язку між індивідуальною свободою, правамилюдинитаїїгромадянськоювідповідальністю;

умієграмотносприйматитааналізуватипроблемисуспільства,бутиконкурентноспроможнимнаринкупраці,впевненоприйматисучасніреаліїринкових відносин,використовувати свої знання на практиці;

уміє критично мислити;

здатний до самоосвіти і саморозвитку;

відповідальний, уміє використовувати набуті компетенції для творчого розв’язання проблеми;

умієопрацюватирізноманітнуінформацію;

усвідомлюєцінністьжиттятаздоров’я,власнувідповідальністьтаспроможністьзберегтитазміцнитиздоров’я,підвищитиякістьсвогожиття.

Реалізація,моніторинг та оцінка виконання Стратегії.

РеалізуватиСтратегіюпередбачаєтьсяпротягом2021-2025років.

На підставі Стратегії щороку складається річний план роботи закладу, щозабезпечуєїївиконання.Задопомогоювнутрішньоїсистемиоцінюванняякості освітньої діяльності здійснюється моніторинг виконання річного плану.ВідкритістьтапрозорістьреалізаціїСтратегіїздійснюєтьсяшляхомінформуванняна інформаційних ресурсах закладу.

Додаток 1

Внутрішній моніторинг якості навчальних досягнень

Питанняна контролі 2020-2021 2021-2022 2022-2023 2023-2024 2024-2025 примітка
Критерії оцінювання, рівень сформованості компетентностей учніві станвикладанняпредметівосвітніхгалузей:
Мовно-літературна 1-4 класи Англ. мова, Травень, 2023р. 1-4 класи грудень 2023 Українська мова
Математична 1-4 класи Грудень 2023 р
Природнича,громадянськайісторична,соціальна, здоров’язберігаючої. 1-4 класи, Жовтень- Грудень, 2021р. .
Технологічна 1-4 класи Трудове навчання, грудень 2024р.
Інформатична 1-4 класи Інформатика Травень 2025р.
Мистецька 1-4 класи грудень 2022р.
Фізкультурна 1-4 класи, Фізична культура, Грудень 2020р.
Мовиілітератури 5-11 класи Анг. мова, Травень, 2023р. 5-11 класи Зарубіжна література, березень 2025р.
Суспільствознавство 9-10 класи Правознав., громад. освіта, грудень 2021р.
Мистецтво 5-11 класи, Грудень 2022р.
Математика 5-11 класи, математика, грудень 2020 р.
Природознавство 6-11 класи, Біологія, Березень 2022р. 5-11 класи Географія, природознавство, Березень 2023р. 7-11 класи Фізика іастрономія, квітень 2024 р. 7-11класи Хімія, Грудень 2024р.
Технології 5-11 класи Інформатика Травень 2025р.
Здоров’яіфізичнакультура 5-11 класи Основи здоров’я, Грудень 2022р. 5-11 класи, Фізична культура, травень 2024р.

Додаток 2

ПЛАН

проходження чергової атестації педагогічних працівників

№ з/п Прізвище , ім’я, батькові Предмет,що викладає Освіта Рік закінчення ВУЗу Рік поперед, атестації 2021-2022 2022-2023 2023-2024 2024-2025 2025-2026
1 Бігун Леся Володимирівна історія вища 2007 2021
2 Бігун Олена Святославівна Початкові класи с/спец 2017 -
3. Бугайчук Олена Сергіївна музичне м-во вища 2017 -
4. Васильчук Ірина Вікторівна асистент вчителя вища 2014 -
5. Волощук Анастасія Василівна англійська мова вища 2018 -
6. Волощук Юлія Миколаївна математика вища 2012 2015
7. Гамза Катерина Володимирівна музичне та образотвор. м-во 2014 -
8. Гіль Лариса Михайлівна укр.мова і літ. вища 2002 2020
9. Губеня Мирослава Михайлівна музика вища 2015 -
10. Губеня Світлана Володимирівна асистент вчителя вища 2021 -
11. Гуменна Юлія Валеріївна початкові класи вища 2013 2021
12. Дятлик Світлана Володимирівна директор ліцею вища 2002
історія вища 2021
13. Дячок Віта Вікторівна Англійська мова вища 2004 2021
14. Ковальчук Лія Богданівна укр.мова і літ. вища 2012 -
15. Колосок Тамара Олександрівна ЗДНВР вища 2011 -
історія, правоз 2020
16. Корсун Тетяна Павлівна укр.мова і літ. вища 2000 2019
17. Кухарчук Микола Миколайович фізкультура вища 2010 2019
18. Кухарчук Наталія Жоржівна біологія вища 2013 2021
19. Леончик Ірина Олександрівна психолог вища 2009 2020
20. Леончик Тетяна Володимирівна образотворче, музика вища 2010 -
21. Литвинчук Тетяна Іванівна асистент вчителя вища 2021 -
22. Мельничук Іванна Григорівна початкові класи вища 2013 2016
23. Момоток Анжела Володимирівна географія вища 1988 2018
24. Момоток Тетяна Василівна початкові класи вища 2015 2019
25. Момоток Тетяна Климівна початкові класи вища 1999 2018
26. Никитчук Світлана Степанівна обслугов. праця с/спец 1989 2020
27. Рогова Юлія Анатоліївна заст. дирек. з вихов. роботи вища 2007
укр.мова і літ. 2017
28. Савчик Ольга Володимирівна початкові класи вища 2009 2019
29. Савчик Іван Дмитрович трудове вища 1997 2018
30. Савчик Ольга Іванівна хімія, біологія вища 1987 2017
31. Селезень Наталія Василівна асистент вчителя с/спец - -
32. Сорока Алла Миколаївна початкові класи вища 2003 2019
33. Сорока Тетяна Григорівна соціальний педагог вища 2014 2021
34. Сергійчук Марія Василівна початкові класи вища 2015 2019
35.

Сорока Ніна Вікторівна

математика вища 1985 2017
36. Стельмах Валентина Василівна початкові класи с/спец 1988 2019
37. Тишкова Оксана Василівна Фізика, інформат вища 2008 2020
38. Ткач Дмитро Кирилович Зарубіжна л-ра вища 1988 2020
39. Ткач Петро Михайлович математика вища 1979 2021
40. Троцковець Вікторія Олексіївна інформатика с/спец 2020 -
41. Філончук Олена Сергіївна початкові класи вища 2010 2011
42. Якимович Олена Іванівна початкові класи вища 2001 2021
Кiлькiсть переглядiв: 34

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.